Jak przebiega realizacja zamówienia
1. Składasz zamówienie
Wykonujesz projekty, dodajesz do koszyka wybrane produkty, podajesz dane do wysyłki oraz wybierasz sposób płatności.
2. Zamówienie w realizacji
Projekty zostają przesłane do drukarni i oczekują na wydruk. Czas realizacji podany jest w mailu wysyłanym po złożeniu zamówienia.
3. Zamówienie w druku
Projekty trafiają do druku i zamówienie jest następnie przekazywane do wysyłki. Na tym etapie nie ma już możliwości modyfikacji projektów.
4. Zamówienie wysłane
Paczka z zamówionymi produktami zostaje przekazana kurierowi. Czas dostawy wynosi do 2 dni roboczych.
Jeśli czas realizacji jest dla Ciebie zbyt długi, możesz skorzystać z usługi ekspres.
Zamówienia ekspresowe wysyłane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
Płatność i dostawa
Jaki jest koszt oraz czas dostawy?
Koszt dostawy wynosi: kurier InPost – 16zł; kurier InPost pobranie – 21zł; paczkomat InPost – 14,99zł.
Większość przesyłek zostaje dostarczona następnego dnia od wysyłki. Kurier ma standardowo dwa dni robocze na dostarczenie paczki.
Jakie są sposoby płatności?
Zamówienie można opłacić przelewem tradycyjnym, BLIK/szybkim przelewem lub za pobraniem. W przypadku przelewu tradycyjnego, prosimy o przesyłanie potwierdzenia wpłaty (PDF z banku) na naszego maila zamowienia@zachowajkolory.pl
Nieudana płatność BLIK – jak opłacić zamówienie?
Zamówienie można w takim przypadku opłacić przelewem tradycyjnym na podane poniżej dane. Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia (PDF z banku) na maila zamowienia@zachowajkolory.pl wraz z numerem zamówienia.
BRE BANK SA (mBank): 20 1140 2004 0000 3602 7255 8457
Probitus – Arkadiusz Wasiak
Projekty w kreatorze
Czy projekt dotarł do drukarni?
Po zaakceptowaniu projektu w kreatorze wyświetlany jest komunikat, że projekt został wysłany do drukarni. Aby upewnić się, że projekt jest dla nas widoczny możesz wejść ponownie w przesłany mailowo link do kreatora i sprawdzić, czy projekt jest widoczny. Przy wejściu w link do kreatora pokaże się komunikat z informacją, że projekt został wysłany poprawnie.
Gdzie należy podać listę gości do winietek?
Listę gości do winietek należy umieścić w kreatorze – zakładka po lewej stronie “lista gości”. Każda osoba powinna być podana w osobnej linii oraz z użyciem dużych i małych liter (Anna Kowalska), nie należy listy oddzielać przecinkami, ani dodawać żadnych ikonek, ponieważ mogą one nie być widoczne po wydruku. Na projekcie winietek powinno znajdować się pole “Imię Nazwisko”, które należy dostosować wedle uznania (wybrać czcionkę, itp.). W to pole wklejana jest automatycznie lista gości.
Czy można spersonalizować listę gości dla zaproszeń?
Istnieje możliwość spersonalizowania listy gości dla zaproszeń za dodatkową opłatą 30zł. Opłata jest jednorazowa, bez względu na ilość projektów, czy sztuk w zamówieniu. Więcej informacji na temat usługi znajdziesz na stronie – Personalizacja listy gości dla zaproszeń. Nie realizujemy dużej ilości projektów z wpisanymi osobami zapraszanymi.
Czy mogę edytować projekt po jego zaakceptowaniu?
Zapisany projekt pozostaje otwarty do edycji do momentu przekazania go do druku. Do tego czasu można wprowadzić dowolne poprawki i ponownie zaakceptować projekt. Widoczny jest dla nas tylko jeden projekt, który jest nadpisywany przy każdym ponownym zaakceptowaniu projektu przez klienta. Oznacza to, że widoczny dla nas projekt jest zawsze aktualny. O przekazaniu zamówienia do druku wysyłana jest wiadomość mailowa. Wszelkie poprawki wprowadzone po wysłaniu tej wiadomości nie będą już brane pod uwagę.
Jak wstawić zdjęcie do ramki w kreatorze?
Aby umieścić zdjęcie w ramce na projekcie należy tą ramkę najpierw zaznaczyć (klikając na nią przyciskiem myszy). Kiedy ramka jest zaznaczona należy przeciągnąć na jej środek wybrany plik ze zdjęciem z komputera. W takim przypadku zdjęcie zostanie automatycznie umieszczone w zaznaczonej ramce. Po wstawieniu zdjęcia można je dowolnie powiększać, czy przesuwać. Jeśli chcesz wstawić inne zdjęcie, należy powtórzyć opisane powyżej czynności ponownie.
W razie dalszych pytań możesz skontaktować się z nami za pomocą czatu widocznego po prawej stronie – “Napisz do nas”.
Jesteśmy dostępni dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.