Płatność i dostawa
1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi obecnie około 7-8 dni roboczych do wysyłki (od dnia złożenia zamówienia).
Jeśli czas realizacji jest dla Ciebie zbyt długi, możesz skorzystać z usługi ekspres.
Zamówienia ekspresowe wysyłane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
Jeśli czas realizacji jest dla Ciebie zbyt długi, możesz skorzystać z usługi ekspres.
Zamówienia ekspresowe wysyłane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
2. Jaki jest koszt oraz czas dostawy?
Koszt dostawy wynosi: kurier InPost – 16zł; kurier InPost pobranie – 21zł; paczkomat InPost – 14,99zł. Większość przesyłek zostaje dostarczona następnego dnia od wysyłki. Kurier ma standardowo dwa dni robocze na dostarczenie paczki.
3. Jakie są sposoby płatności?
Zamówienie można opłacić przelewem tradycyjnym, BLIK/szybkim przelewem lub za pobraniem. W przypadku przelewu tradycyjnego, prosimy o przesyłanie potwierdzenia wpłaty (PDF z banku) na naszego maila zamowienia@zachowajkolory.pl
4. Nieudana płatność – jak opłacić zamówienie?
Zamówienie można w takim przypadku opłacić przelewem tradycyjnym na podane poniżej dane. Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia (PDF z banku) na maila zamowienia@zachowajkolory.pl wraz z numerem zamówienia.
BRE BANK SA (mBank): 20 1140 2004 0000 3602 7255 8457
Probitus – Arkadiusz Wasiak
Projekt w kreatorze
1. Jak sprawdzić, czy projekt dotarł do drukarni?
Po zaakceptowaniu projektu w kreatorze wyświetlany jest komunikat, że projekt został wysłany do drukarni. Aby upewnić się, że projekt jest dla nas widoczny możesz wejść ponownie w przesłany mailowo link do kreatora i sprawdzić, czy projekt jest widoczny. Przy wejściu w link do kreatora pokaże się komunikat z informacją, że projekt został wysłany poprawnie.
2. Jak wstawić zdjęcie do ramki w kreatorze?
Aby umieścić zdjęcie w ramce na projekcie należy tą ramkę najpierw zaznaczyć (klikając na nią przyciskiem myszy). Kiedy ramka jest zaznaczona należy przeciągnąć na jej środek wybrany plik ze zdjęciem z komputera. W takim przypadku zdjęcie zostanie automatycznie umieszczone w zaznaczonej ramce. Po wstawieniu zdjęcia można je dowolnie powiększać, czy przesuwać. Jeśli chcesz wstawić inne zdjęcie, należy powtórzyć opisane powyżej czynności ponownie.
3. Czy można edytować projekt po jego zaakceptowaniu?
Zapisany projekt pozostaje otwarty do edycji do momentu przekazania go do druku. Do tego czasu można wprowadzić dowolne poprawki i ponownie zaakceptować projekt do druku. Widoczny jest dla nas tylko jeden projekt, który jest nadpisywany przy każdym ponownym zaakceptowaniu projektu przez klienta. Oznacza to, że widoczny dla nas projekt jest zawsze aktualny. O przekazaniu zamówienia do druku wysyłana jest wiadomość mailowa. Wszelkie poprawki wprowadzone po wysłaniu tej wiadomości nie będą już brane pod uwagę.
4. Czy można zrealizować własny projekt?
Istnieje taka możliwość, jeśli masz przygotowane własne grafiki z projektem, można je umieścić w kreatorze dla dowolnie wybranego produktu. Obsługiwane formaty to JPG, PNG oraz PDF.
W przypadku listy gości, pole na dane gości musi zostać wstawione bezpośrednio w kreatorze (zakładka “tekst”). W przeciwnym wypadku nie będziemy mieli możliwości wykonania personalizacji gości.
W przypadku listy gości, pole na dane gości musi zostać wstawione bezpośrednio w kreatorze (zakładka “tekst”). W przeciwnym wypadku nie będziemy mieli możliwości wykonania personalizacji gości.
5. Jak zrealizować domówienie?
Możliwość domówienia istnieje wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli w momencie dokonywania zakupu użytkownik był zalogowany na naszej stronie, to projekty z zamówienia są dostępne przez okres 3 miesięcy na jego koncie. Poniżej instrukcja, jak domówić produkty z poprzedniego zamówienia.
- Przejdź na stronę “Moje konto” -> “Zamówienia”. Przy danym zamówieniu kliknij przycisk “Zobacz”.
- Kliknij przycisk “zamów ponownie”, a następnie możesz edytować projekt w koszyku i złożyć nowe zamówienie.
UWAGA! Przy składaniu nowego zamówienia obowiązuje ilość minimalna podana w ofercie.
6. Czy można usunąć logo z projektu zaproszeń?
Logo jest standardowo umieszczane na odwrocie zaproszeń. Istnieje możliwość jego usunięcia za dopłatą (z wyjątkiem kolekcji Ingrid). Prosimy w takim przypadku o wiadomość mailową po złożeniu zamówienia.
Personalizacja listy gości
1. Gdzie należy podać listę gości do zaproszeń/winietek?
Listę gości do należy umieścić w kreatorze – zakładka po lewej stronie “lista gości”. Każda osoba powinna być podana w osobnej linii oraz z użyciem dużych i małych liter (Anna Kowalska), nie należy listy oddzielać przecinkami, ani dodawać żadnych ikonek, ponieważ mogą one nie być widoczne po wydruku. Na projekcie powinno znajdować się pole na dane gości, które należy dostosować wedle uznania (wybrać czcionkę, itp.). W to pole wstawiana jest automatycznie lista gości.
W przypadku zaproszeń personalizacja jest dodatkową usługą realizowaną za dopłatą (koszt podany jest w kreatorze). |
2. W jakiej czcionce zostanie wstawiona lista gości?
Lista gości wstawiana jest w czcionce/kolorze oraz wielkości, jaka została ustawiona na projekcie dla pola tekstowego na dane gości. Pole to można dowolnie dostosowywać w kreatorze (po kliknięciu na tekst, na górze pojawiają się narzędzia tekstowe).
Lista gości powinna zostać podana z użyciem dużych oraz małych liter. Przy podaniu listy gości drukowanymi literami i wybraniu ozdobnej czcionki, tekst będzie niewidoczny. |
3. Co z dłuższymi pozycjami na liście gości?
W przypadku dłuższych pozycji na liście gości, czcionka jest delikatnie pomniejszana lub wyrazy przenoszone są do osobnej linii (oczywiście zgodnie z zasadami językowymi). |
4. Czy na projekcie powinno znajdować się pole na listę gości?
Na projekcie powinno znajdować się pole tekstowe na dane gości w wybranej czcionce/wielkości/kolorze. W to pole wstawiana jest przy druku podana lista gości. Na projekt można wstawić przykładową osobę z listy gości.
5. Jak podać dopisek grzecznościowy Sz.P.?
Jeśli mamy zastosować dopisek “Sz.P.” prosimy o dopisanie go na liście gości (dla każdej osoby, gdzie ten dopisek ma się znajdować). Jeśli dopisek znajduje się już na projekcie, ale nie został dopisany na liście gości, to zostanie on usunięty przy personalizacji.
6. Jak zamówić wykropkowane sztuki?
Wystarczy podać w koszyku większą ilość sztuk, niż podanych na liście gości osób. Wszystkie sztuki poza listą gości są automatycznie realizowane z miejscem wykropkowanym do późniejszego ręcznego uzupełnienia.