Jak składać zamówienie?

Dokładamy wszelkich starań, aby proces zakupów w naszym sklepie przebiegał bezproblemowo. Złożenie zamówienia jest bardzo proste. Po stworzeniu projektu w kreatorze dla wybranej kolekcji, należy go dodać do koszyka w odpowiedniej ilości, a następnie podać swoje dane i opłacić zamówienie.

Stwórz projekt w kreatorze

Stwórz własne projekty dla wybranych produktów z naszej oferty.

Zaakceptuj projekt do druku

Po zaakceptowaniu projektu do druku zostanie on automatycznie dodany do koszyka.

Wybierz sposób dostawy oraz płatności

Podaj dane do wysyłki oraz dokonaj płatności za zamówienie.

Zamówienie złożone

Czas realizacji wynosi około 6-7 dni roboczych do wysyłki.

Realizacja zamówienia

O każdym etapie realizacji otrzymasz powiadomienie mailowe.

W razie dalszych pytań możesz skontaktować się z nami za pomocą czatu widocznego po prawej stronie – “Napisz do nas”.
Jesteśmy dostępni dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Projekt w kreatorze

Projekt należy stworzyć za pomocą przycisku “projektuj”. Jego kliknięcie spowoduje przeniesienie do kreatora, gdzie należy stworzyć projekt do wybranego produktu i zaakceptować go. Po zaakceptowaniu projektu zostanie on automatycznie przeniesiony do koszyka, gdzie można zmienić ilość zamawianych sztuk. Z poziomu koszyka można również edytować jeszcze projekt.

Stworzenie kilku projektów

Zamówienie na więcej, niż jeden projekt można złożyć w kilku prostych krokach, opisanych poniżej.

  • Stwórz jeden projekt i dodaj go do koszyka w odpowiedniej ilości.
  • Przejdź ponownie na stronę wybranego produktu (nie korzystaj z przycisku “wstecz”, edytujesz wtedy istniejący już projekt).
  • Rozpocznij od nowa proces projektowania i wykonaj drugi projekt.
  • Dodaj drugi projekt do koszyka w odpowiedniej ilości.

UWAGA! Nie realizujemy dużej ilości projektów z wpisanymi osobami zapraszanymi. Maksymalna ilość projektów zaproszeń ślubnych w zamówieniu wynosi 5. W celu personalizacji listy gości należy podać pełną listę w kreatorze dla danego projektu. Personalizację listy gości realizujemy wyłącznie za dopłatą 30zł (opłata doliczana jest automatycznie po dodaniu listy gości w kreatorze).

Realizacja domówienia

Możliwość domówienia istnieje wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli w momencie dokonywania zakupu użytkownik był zalogowany na naszej stronie, to projekty z zamówienia są dostępne przez okres 3 miesięcy na jego koncie. Poniżej instrukcja, jak domówić produkty z poprzedniego zamówienia.

  • Przejdź na stronę “Moje konto” -> “Zamówienia”. Przy danym zamówieniu kliknij przycisk “Zobacz”.
  • Kliknij przycisk “zamów ponownie”, a następnie możesz edytować projekt w koszyku i złożyć nowe zamówienie.

UWAGA! Przy składaniu nowego zamówienia obowiązuje ilość minimalna podana w ofercie.

1. Wybierz szablon

Dostępne w ramach danej kolekcji wzory widoczne są w zakładce po lewej stronie szablony. Wraz ze wzorem wstawiana jest również przykładowa treść, którą należy edytować.

2. Wpisz swoje dane

Zastąp przykładową treść własnymi danymi. Aby edytować pole tekstowe wystarczy dwukrotnie kliknąć na nie lewym przyciskiem myszy. Czcionka/kolor/wielkość tekstu oraz treść na projekcie jest całkowicie dowolna.

3. Rebusy oraz wiersze

Przykładowe rebusy oraz wiersze znajdują się w zakładkach “obrazki/rebusy” oraz “wiersze”. Istnieje również możliwość wstawienia własnych grafik z rebusami (PNG, JPG, PDF). Cytat/wiersz jest dowolny.

4. Personalizacja listy gości

Jest to opcjonalna usługa realizowana za dodatkową opłatą. Listę gości należy podać w kreatorze w zakładce ``LISTA GOŚCI``. Lista powinna być w formie odmienionej. Jeśli na zaproszeniach ma się znaleźć dopisek Sz.P., to musi zostać podany na liście gości.

5. Zaakceptuj projekt do druku

Po wybraniu wzoru, wypełnieniu danych, wstawieniu rebusu/wierszy oraz ewentualnie podaniu listy gości, projekt jest gotowy do akceptacji. W tym celu należy kliknąć przycisk w prawym górnym rogu kreatora. Projekt zostanie następnie przeniesiony do koszyka.